I. Wstęp
1.1 Rejestracja na forum jest równoznaczna z przeczytaniem i zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.
1.2 Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w każdej chwili bez wcześniejszego uprzedzenia.
1.3 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia użytkownika z jego przestrzegania.
1.4 Administrator zastrzega sobie prawo do usunięcia/zbanowania konta w przypadku notorycznego łamania regulaminu, przedstawienia fałszywych danych lub konta bota.
1.5 Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto na forum. Multikonto jest karane banem permanentnym na zakres IP
1.6 Postanowienia zawarte w niniejszym regulaminie obowiązują wszystkich użytkowników forum, nie wykluczając administracji sieci.
1.7 Zakazuje się korzystania z konta innego użytkownika.
1.8 Administracja nie jest zobowiązana do usunięcia konta użytkownika na jego prośbę.
II. Treść
2.1Treści publikowane na forum muszą być zgodne z polskim prawem.
2.1a Kategorycznie zabronione jest umieszczanie treści pornograficznych, rasistowskich, wulgarnych, obraźliwych, zastraszających, naruszających czyjąś prywatność oraz prawo autorskie.
2.2 Staramy się pisać poprawną polszczyzną.
2.3 Niedopuszczalne jest spamowanie bądź umieszczanie informacji w nieprzeznaczonych do tego działach.
2.4 Nie piszemy drukowanymi bądź naprzemiennymi wielkimi i małymi literami.
2.5 Obowiązuje zakaz usuwania notek Head Adminów Sieci, Administratorów Forum Junior Adminów Sieci oraz Moderatorów.
2.5a W postach kolor czerwony zarezerwowany jest dla Head Adminów Sieci.
2.6 Nie dublujemy tematów. Tworzymy jeden i umieszczamy go we właściwym dziale.
2.7 Zabrania się "nabijania" postów, czyli pisania krótkich, niejednokrotnie zbędnych wypowiedzi mających jedynie na celu zwiększenie ilości postów bądź reputacji na forum.
2.8 Wypowiadając się w podaniu, piszemy sensowne uzasadnienie swojej decyzji.
2.9 W działach ze screenshotami wypowiadają się tylko osoby do tego upoważnione, ewentualnie admin banujący.
2.10 Wszelkie prowokacje, bezsensowne posty i robienie się z siebie publicznie głupka będzie karane.
2.11 Jedynym działem służącym do zamieszczania ofert z kupnem/sprzedażą/wymianą jest dział Forum Dyskusyjne/Kupie,Sprzedam.Użytkownicy korzystający z działu Forum Dyskusyjne/Kupie,Sprzedam (zarówno zamieszczający ofertę jak i korzystający) robią to tylko i wyłącznie na własną odpowiedzialność, w razie jakiegokolwiek oszustwa nie przysługuje im prawo do roszczeń czy zażalen w stosunku do Administracji Sieci.
III. Profil
3.1 Nick/avatar/podpis/dane Użytkownika nie mogą zawierać treści niezgodnych z polskim prawem, a także pornograficznych, rasistowskich, wulgarnych, obraźliwych, zastraszających itp.
3.2 Zabrania się używania avatarów podobnych do avatarów innych Użytkowników forum bez uzyskania ich zgody.
3.3 Niedozwolone jest umieszczanie w profilu jakiejkolwiek reklamy bądź adresu do serwera lub sieci. (Nie dotyczy serwerów naszej sieci)
3.4 Zabrania się zmieniania daty urodzenia, tylko i wyłączenie w celu pojawienia się w panelu bocznym informującym o solenizantach.